x
Buro Bakker is nu onderdeel van ATKB. Andere naam; dezelfde medewerkers, projecten en locatie (Assen). Bereikbaar op 088 - 1153200 Lees meer
DGR is nu onderdeel van ATKB. Andere naam, dezelfde medewerkers, projecten en locatie (Wageningen). Bereikbaar op 088-1153200 Lees meer

Zorg jij ervoor dat de administratieve zaken rondom projecten in goede banen worden geleid?

Dan is dit jouw kans, want ATKB is op zoek naar een

PROJECTADMINISTRATEUR in MIDDELHARNIS of ZOETERMEER (28-32 uur)

De projectadministrateur maakt deel uit van het team fin/projecten en is verantwoordelijk voor het correct en tijdig verwerken van alle administratieve en financiële projectgegevens van de projecten die toegewezen zijn. Je controleert de informatie voordat je deze verwerkt en signaleert bijzonderheden. Je maakt inzichtelijk hoe de projecten er voor staan. Je bent aanspreekpunt voor de projectleider over de financiële projectadministratie. Je rapporteert tijdig aan de projectleider over de voortgang, realisatie en knelpunten bij de uitvoering van projecten.

De vacature biedt meer dan alleen uitdaging

ATKB is een groeiende en dynamische organisatie waar de kernwaarden ‘oog voor mensen’, ‘werken vanuit vertrouwen’ en ‘innovatie’ in het werk erg belangrijk zijn. Deskundig, praktisch, nuchter, nieuwsgierig en wendbaar. Dat is de kracht waarmee ATKB als onafhankelijk adviesbureau oplossingen biedt voor complexe vraagstukken op het gebied van natuur en leefomgeving. We noemen onszelf dan ook wel Doorgronders: vastberaden specialisten die de beste antwoorden naar boven halen. Onze adviezen leveren wij voornamelijk aan overheden, terreinbeheerders en bedrijfsleven etc.. Onze adviezen zijn

gebaseerd op gegevens die wij het liefst zelf buiten verzamelen. Gewoon met de voeten in de klei. Wij hebben vijf vestigingen (Assen, Middelharnis, Waardenburg, Wageningen en Zoetermeer).

Met de functie van Projectadministrateur biedt ATKB je een breed takenpakket en veel afwisseling. Er is binnen ATKB veel aandacht voor de ontwikkeling van medewerkers. Naast een fijne werkomgeving en deze uitdagende functie biedt ATKB een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Je hebt veel vrijheid om je werk zelf in te delen en het is mogelijk om deels vanuit huis te werken. ATKB is een professionele en informele organisatie van ruim 120 medewerkers, die staan voor alles wat te maken heeft met natuur en leefomgeving.

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau
  • Je hebt aanvullende kennis en ervaring op het gebied van (financiële) administratie
  • Je hebt een goede beheersing van het Microsoft office pakket
  • Je bent accuraat, zelfstandig, dienstverlenend en proactief
  • Je bent communicatief sterk en je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Dit zijn o.a. je taken en verantwoordelijkheden

  • Je ondersteunt bij de inrichting en uitvoering van een correcte en volledige projectadministratie
  • Je controleert financiële instellingen bij de inrichting van projecten
  • Je verzorgt de facturatie binnen de projecten waarvoor jij verantwoordelijk bent
  • Je stemt de projectvoortgang af met de projectleider op basis van de facturatie timeline
  • Je legt contact met opdrachtgevers voor eventueel ontbrekende stukken
  • Je draagt zorg voor het afsluiten en archiveren van projecten op initiatief van projectleiders
  • Je krijgt de ruimte en verantwoordelijkheid om je eigen werk in te delen

Nog vragen?

Mocht je vragen hebben over inhoud van de functie dan is Monique van der Bijl van harte bereid deze te beantwoorden. Je kunt Monique bellen via 088-1153200.

Is je interesse gewekt?

Stuur dan je cv met motivatiebrief naar personeelszaken: personeelszaken@at-kb.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Aan het zonder opdracht voorstellen van kandidaten kunnen geen rechten c.q. verplichtingen worden ontleend.