x
Buro Bakker is nu onderdeel van ATKB. Andere naam; dezelfde medewerkers, projecten en locatie (Assen). Bereikbaar op 088 - 1153200 Lees meer
DGR is nu onderdeel van ATKB. Andere naam, dezelfde medewerkers, projecten en locatie (Wageningen). Bereikbaar op 088-1153200 Lees meer

Kom jij onze afdeling Personeelszaken versterken? De HR-medewerker is met het HR-team verantwoordelijk voor het goed laten verlopen van alle HR-processen binnen de organisatie en is daarbij vooral gericht op de uitvoering van alle HR werkzaamheden en het bijhouden van ons online HR-pakket.

De vacature biedt meer dan alleen uitdaging

ATKB is een groeiende en dynamische organisatie waar de kernwaarden ‘oog voor mensen’, ‘werken vanuit vertrouwen’ en ‘innovatie’ in het werk erg belangrijk zijn. Deskundig, praktisch, nuchter, nieuwsgierig en wendbaar. Dat is de kracht waarmee ATKB als onafhankelijk adviesbureau oplossingen bieden voor complexe vraagstukken op het gebied van natuur en leefomgeving. We noemen onszelf dan ook wel Doorgronders: vastberaden specialisten die de beste antwoorden naar boven halen. Onze adviezen leveren wij voornamelijk aan overheden, terreinbeheerders en bedrijfsleven etc.. Onze adviezen zijn gebaseerd op gegevens die wij het liefst zelf buiten verzamelen. Gewoon met de voeten in de klei. Wij hebben vijf vestigingen (Assen, Middelharnis, Waardenburg, Wageningen en Zoetermeer).

Met de functie van HR-medewerker biedt ATKB je een breed takenpakket en veel afwisseling. Er is binnen ATKB veel aandacht voor de ontwikkeling van medewerkers. Naast een fijne werkomgeving en deze uitdagende functie biedt ATKB een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Je komt te werken in een professionele en informele organisatie van ruim 120 medewerkers, die staan voor alles wat te maken heeft met natuur en leefomgeving.

Dit zijn o.a. je taken en verantwoordelijkheden

  • Je verwerkt ziek- en herstelmeldingen
  • Je verzorgt de administratie van verlof- en overuren en beantwoordt vragen hierover
  • Je verzorgt het administratieve proces rondom de in-, door- en uitstroom van medewerkers en verzorgt de mutaties t.b.v. de salarisadministratie (die extern wordt verzorgd)
  • Je ondersteunt werving- en selectieprocedures voor nieuw personeel
  • Je verwerkt gegevens in de (digitale) personeelsdossiers en verzorgt diverse rapportages
  • Je ondersteunt het team in de breedte (zoals het organiseren van trainingen en het beantwoorden van vragen van medewerkers en leidinggevenden)

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt een afgeronde HR-gerelateerde of administratieve opleiding op minimaal mbo-niveau
  • Je kunt het overzicht bewaren in een dynamische omgeving
  • Je bent communicatief sterk en beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je bent accuraat, dienstverlenend en proactief.

Werken op vrijdag is een must, de overige dagen vullen we graag samen met jou in.

We nodigen graag starters of schoolverlaters uit om te reageren.

Nog vragen?

Mocht je vragen hebben over inhoud van de functie dan is Karen Hofland van harte bereid deze te beantwoorden. Je kunt Karen bellen op 06-82013255.


Is je interesse gewekt?

Stuur dan je cv met motivatiebrief naar personeelszaken: personeelszaken@at-kb.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Aan het zonder opdracht voorstellen van kandidaten kunnen geen rechten c.q. verplichtingen worden ontleend.