x
Buro Bakker is nu onderdeel van ATKB. Andere naam; dezelfde medewerkers, projecten en locatie (Assen). Bereikbaar op 088 - 1153200 Lees meer
DGR is nu onderdeel van ATKB. Andere naam, dezelfde medewerkers, projecten en locatie (Wageningen). Bereikbaar op 088-1153200 Lees meer

Wil je werken in een groeiende organisatie met enthousiaste collega’s? Zoek je verdieping in je werk en wil je van betekenis zijn voor natuur en samenleving?

Dan nodigen we je graag uit om te solliciteren.

Dit krijg je
Je toekomstige collega’s beschrijven ATKB als een fijne werkplek waar jij de ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen en waar je voldoende doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie hebt. Daarnaast bieden we je het volgende aan (op basis van een fulltime dienstverband):

  • Een goed salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • 26 vakantiedagen en de optie om bij te kopen;
  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer van € 0,23 per km;
  • Standplaats in overleg;
  • Aantal uren in overleg, minimaal 32 uur;
  • De mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken met een passende thuiswerkvergoeding;
  • Een prachtige fietsleaseregeling en korting op de sportschool;
  • En uiteraard regelmatig gezellige personeelsuitjes.

Dit ga je doen

Je onderhoudt het contact met de klant over de opdrachten die aan ons worden toevertrouwd waarbij je kijkt naar de behoeftes die bij de klant leven en die kunnen leiden tot opdrachten in de toekomst. Je maakt afspraken over de tijdige en kwalitatief juiste uitvoering van de projecten. Binnen ATKB verdeel je de verkregen opdrachten en bent de intermediair tussen klant en collega’s die het inhoudelijke werk uitvoeren. Je werkt als generalist nauw samen met de uitvoerend projectleider, de specialist. Je representeert ATKB in de breedste zin van het woord en onderzoekt samen met de klant of er mogelijkheden zijn om andere diensten en projecten onder te brengen zijn. Je zorgt voor de administratieve vastlegging van de projecten zoals het opstellen van offertes, de opdrachtbevestiging, tarieven en kortingen en bent verantwoordelijk voor de registratie in het projectadministratiesysteem. Je overziet het hele veld waarin klant en ATKB actief zijn.

Jouw werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Het actief onderhouden en uitbouwen van contacten en prospects;
  • Overzicht houden van de aan jou toegewezen projecten en het monitoren hiervan;
  • Het samenwerken met de betrokken collega’s waarbij zij de inhoud verzorgen en jij verantwoordelijk bent voor de relatie met de klant;
  • Het als 2de lezer tegenlezen van offertes aan je klanten;
  • Het zorgdragen voor een sluitende administratie, zowel financieel als in uren;
  • Het regelmatig bezoeken van klanten, soms samen met en collega.
  • Kortom: een uitdagende en veelzijdige functie!


Dit ben jij
Je hebt je kennis, ervaring en talenten ontwikkeld in de zakelijke dienstverlening en zou graag een bijdrage willen leveren aan de natuur en samenleving. Je hebt interesse in ecologie en natuur.
Je durft op klanten af te stappen en weet collega’s voor je in beweging te krijgen. Je behoudt het overzicht en kunt bijsturen.

Om deze functie goed uit te kunnen voeren zijn we op zoek naar een werknemer met:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Relevante werkervaring in een commerciële functie;
  • Proactieve, kritische en dienstverlenende instelling;
  • Je beschikt over lef, flair en zelfkennis en bent nieuwsgierig;
  • Je bent een teamplayer, kunt mensen aan elkaar verbinden en bent financieel onderlegd;
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en beheerst de Nederlandse taal in spreken en schrijven uitstekend

Hier ga je werken
ATKB is een groeiende en dynamische organisatie met een down-to-earth mentaliteit. In ons werk staan drie kernwaarden centraal die de essentie van wie we zien en wat we doen weerspiegelen: ‘oog voor mensen’, ‘werken vanuit vertrouwen’ en ‘innovatie’. We beschouwen onszelf ook wel als de ‘doorgronders’- gedreven specialisten die vastberaden werken om de beste antwoorden naar boven te halen. Onze benadering is deskundig praktisch, nuchter, nieuwsgierig en wendbaar.

Bij ons werken ruim 130 medewerkers, verspreid over vijf verschillende vestigingen. We vertellen je graag meer over onze organisatie tijdens een persoonlijke kennismaking.

Solliciteren / meer informatie

Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Karen Hofland, HR-manager, te bereiken via 088-1153200. Heb je zin om het team met jouw kwaliteiten verder uit te breiden? Stuur dan je CV met motivatiebrief naar personeelszaken@at-kb.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Aan het zonder opdracht voorstellen van kandidaten kunnen geen rechten c.q. verplichtingen worden ontleend.